Homeparty + vinkväll!

Oojjjj vilken kväll/natt det vart igår.
Hade det verkligen super trevligt!



Cassandra var ju här som sagt var och visade en massa barnkläder och leksaker.
Det vart en del shopping för oss alla som var här.
Mycket trevligt!


Runt 20:00 var vi klara med homepartyt.
Många gick redan då men en del stannade kvar för lite vin och en massa tjejsnack!
Gud så mycket vi skrattade igår.
Helt sjukt.
Så här kul har jag verkligen inte haft på länge!


Dom sista som lämnade min lägenhet igår var Rebecca, Sussie och Sanna
och då var klockan ca 03:30
så det vart en sen kväll men som sagt så hade vi sjukt kul!!!


Nu till lite bilder...


Det var jätte kul att få träffa söta tjejerna Chloe och Felice
och underbara Nicole och Monica!


Resten av alla bilder hamnar på FB!
Dom är lite mer privata för att kunna lägga upp dom på bloggen ; )
HEHE!



Snart kommer iaf mina älsklingar hem.
Har saknat dom jätte mkt!

En massa gos kommer det att bli ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha är du seriös?, städar du din galning :P!!

Ja, så får du rensa datan från alla härliga sidor tror jag , så inte maken din kommer hem och undrar allt för mycket . :P

2009-12-12 @ 13:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0