Börjar bli människa igen!

Tänkte återberätta min trevliga lördag tillsammans med Karro.



Karro hade bjudit med mig på Hannah Graafs blogg träff.
Det var lite segt till en början och det kändes nästan som att man inte platsade in där.
Men sen vart det fart på hotellet ; )
Det var en massa gratis vin och det vart det ena glaset efter det andra.
Jag tog en massa foton under kvällen.
Riktigt bra foton också.
Det var på Hannah och Bobby och en massa andra!
Men tyvärr så råkade jag pilla på kameran under nattens gång och råkade radera ALLA korten.
Ångest dagen efter? JA!!!!!



Men men livet går vidare.
Jag hade det iaf riktigt trevligt.
Så ett stort tack till dig karro för att du bjöd med mig.
Tack tack tack ♥



Efter blogg festen så tog vi taxi till fiskis.
Jag skulle möta upp min svärmor Pia
för att sen fortsätta att festa.
Kom dit och var där ett tag.
Tappade bort karro och hon hade tydligen åkt hem.



Men jag kände för att fortsätta så vi var ett gäng som
åkte tillbaka till stan och gick på någon krog som hette Imperiet eller nått.
Skit tråkigt.
Så runt halv 2 tiden bestämde jag mig för att börja åka hemmåt.
Hoppade in i en taxi, bad honom stanna utanför Mc Donalds så jag kunde handla lite käk ; )
Sen var jag hemma runt 2 tiden.



Dagen efter, alltså igår hade jag inte alla hästar hemma.
Jag jobbade mellan 12-17.
Men det gick bra!



Väl hemma så åt vi potatisgratäng med fläskfile.
Sen kände jag att jag saknade Novalie så mkt.
Så resten av kvällen spenderade jag med henne.
Vi badade och hade det allmänt mysigt!



Aja nu har jag haft mitt lilla roliga.
Och känner att det är dags att vila upp sig lite nu hehe....


Nu till några bilder!



Gå in →
HÄR← så ser ni lite mingel bilder från Hannah Graafs bloggträff =)
Jag och Karro fick äran att få vara med på deras sida MOHAHAHA ; )



Det här var dom 3 bilderna jag hade på kameran när jag kom hem på natten!





Mitt lilla hjärta!





Tycker det är jätte trist att alla foton försvann.
Jag var typ helt överlycklig att jag hade fotats tillsammans med Bobby.
Vet att han är lagd åt det andra hållet.
Men han är GRYMT snygg ; )



Bilden är lånad från BOBBYS BLOGG!

Het eller Het? ; )


Kommentarer
Postat av: ´Bobby Oduncu

Det e ok,,, krammmmmmmmmmmmmmm

2009-12-07 @ 17:18:23
URL: http://blogg.bobbysharstudio.se
Postat av: Dina

om jag var gay hade jag älskat honom...

Och om Bobby jäser detta: No affence!

2009-12-08 @ 21:37:26
URL: http://dinasblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0