Året som gått 2009 ♥

Tänkte skriva lite om året som gått.


I januari så hade jag och Patrik vart förlovade i 1 år ♥
Jag slutade även att amma helt i januari eftersom det inte räckte till!



Novalie har ju gjort en MASSA framsteg under hela 2009.
Nu går hon ju och pratar en massa.
Inga meningar ännu men ord och djurläten säger hon.



1:a September började jag jobba igen
efter 1 år och 1 månads mammaledighet.
Kul och komma tillbaka till jobbet =)
Men ska ju vara mammaledig snart igen!


Den 12:e oktober föddes en prinsessa.
Min bästis Veronika fick sin efterlängtade dotter Emilia ♥




Den 9:e oktober firade jag och Patrik 2 lyckliga år tillsammans
och den 19:e okotber fyllde Novalie 1 år!




Annars är det inte så mycket mer som hänt under detta år.
Det har vart ett lugnt och härligt år!



Till 2010 så ska vi försöka sluta röka (jag och Patrik)
och så ska jag börja med körkortet.



Jag önskar er ALLA ett gott nytt år.
Och att ni ALLA tar nya tag till 2010




GOTT NYTT ÅR!








Kommentarer
Postat av: ARG GRANNE

I JULI FICK NI NYA GRANNAR!!!!!

2009-12-28 @ 20:45:22
URL: http://wheniwasblinde.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0