Tillbaka lite i tiden...

Såg min kära granne Celina tidigare imorse när hon var ute med sin hund.
Hon har nu gått 7 dagar över tiden och bara väntar och väntar...
Celina jag lovar att det kommer en bebis tillslut iaf ; )

men iaf, jag vart så nyfiken på vad jag gjorde när jag var gravid och gick över tiden,
jag gick ju trots allt 6 dagar över tiden så något måste jag ju ha gjort...
Hittade iaf lite inlägg efter beräknad födelse...
HÄR kan ni läsa vad jag gjorde i oktober 2008
och även min lilla förlossningsberättelse...

 
Nu har iaf Novalie somnat om igen.
Usch va arg hon och jag var på varnadra för ett litet tag sedan.
Hon skulle envisas med att ställa sig upp mot Tv bänken och sätta på och stänga av tv:n.
Jag stod där som en vakt och hon bara skrattade mot mig och försökte gå förbi mig.
Tillslut så var jag tvungen att gå ut i köket och då lekte hon ju bara med sina leksaker,
men jag tjuv kikade på henne och då kollade hon efter mig när jag gick coh så fort hon inte såg mig så kröp hon
i full fart mot tv bänken igen och bara skrattade.

Ja det är ju ingen som har sagt att det är lätt med barn
och det kommer att bli en stor "uppgift" att uppfostra ett barn

Men jag älskar henne mer än allt annat ändå.
Fast hon "promenerar" på mina nerver HA HA ♥


Kommentarer
Postat av: Celina

Åååh vad snäll du är :) Nu har jag läst vad du gjorde i oktober! Krams

2009-08-18 @ 09:25:57
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: novalies mormor Lia

Jag kan bara skratta när jag läser ditt inlägg, Novalie testar sin mammas gränser det tycker jag är kul.Hon är redan nu en bestämd tjej, det är bara att visa vem som bestämmer.Hon är bara för underbar. kram mamma.

2009-08-18 @ 10:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0