Tidig födelsedagspresent

Igår åkte jag och Novalie en sväng till forum för att uträtta lite ärenden.
jag hämtade ut min förlovningsring - kände mig som nyförlovad.
Man känner sig verkligen jätte naken utan ringen,
men iaf.
Sen köpte vi present till Novalies faster malin som fyller 19 nu på torsdag
och en 1 års present till theo som fyller på onsdag.

Efter allt detta åkte vi in till slussen coh träffade Sussie och Theo.
Så vi kom iaf överens om att Theo skulle få sin 1 års present igår eftersom vi inte vet när vi kan träffas igen.
Vi är iofs bjudna dit på onsdag när han fyller år,
men både jag och Patrik har en del planer och så vill vi ju umgås nu när han har semester innan han och sen jag börjar jobba igen.
Men som sagt, Theo fick sin 1 års present igår och det här fick han utav mig och Novalie.

  

Han fick ett silverhalsband med hans första bokstav på sitt namn =)
Ett silver T
Så söt han vart i det..... ♥

Kommentarer
Postat av: theodorsmamma

Tack så mycke för den fina presenten:D Han hade på sig den hela dage igår:)

2009-08-17 @ 15:36:03
URL: http://sussiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0