The Voice Ringde Mig Igår

Glömde ju berätta om att The Voice ringde upp mig igår och berättade att jag hade vunnit en Sean Paul Cd - skiva.
Det var så roligt flr under allt stressande när jag var i Gustavsberg,
så ringde min mobil precis när jag skulle upp med vagnen i bussen.
Så jag hör att han ringer från The Voice och jag var stressad.
Så jag hoppades att jag verkligen inte var med i radio.
Men det kan jag inte ha varit eftersom han frågade efter min adress sen efter en stund.
Men shit säger jag bara, hade jag vart med i radio så hade många svenskar fått sig ett gott skratt igår.
En "ung" stressad mamma som ska på bussen samtidigt sdom hon pratar i tele HAHA


Nu är Jamaikas hitkung tillbaka med sitt nya album "Imperial Blaze" som bl. a. innehåller Voice-låtarna "So Fine" och senaste "Press It Up" Hela helgen bjuder vi på fler av de nya och heta låtarna, exklusiva intervjuer med Sen Paul och dessutom tävlar vi ut massor av ex av nya cd'n "Imperial Blaze"

weekend

Men det var kul och få vnna iaf!
Sean paul är bra =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0