Så Dumt...

Heter boken som Veronika köpt till mig som tack för att jag ska vara hundvakt imorgon =)
Hon vet verkligen vad jag vill ha... Som jag har letat...
Tack igen gumman ♥



Veronika har iaf precis gått.
Hon kom över för att lämna hemma nycklarna,
sen vart det lite fika ute på balkongen!
Vi pratade en massa om förlossningen och om barn.
Det är verkligen mysigt att prata om och speciellt när man tänker tillbaka
hur det var när jag födde Novalie, det verkligen värmer i hela kroppen av Lycka ♥


Ont gjorde det men världens finaste tjej kom ju till världen ♥
Så det var det värt tusen gånger om

Det vart ingen film hyrning idag,
känner att jag är alldeles för trött för det.
Så jag ska börja avrunda kvällen snart tänkte jag...

Om jag nu inte fastnar framför datorn hehe!


Kommentarer
Postat av: Caroline.

Den där boken lästa jag för några månader sen. Den är rätt bra : )

2009-08-05 @ 23:19:08
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0