Riktig lat dag

Usch ja, idag känns det inte som en bra dag,
har mest sovit förutom när jag har gått ut med Bonzo...
Det är varmt och äckligt och kvavt!
Har en grym huvudvärk....

Ne ska inte sitta och gnälla nu...



Till Evelina!
Jag kan ju inte skriva här i bloggen vem som vinner Paris Hiltons bff
eftersom det kan finnas andra som läser som inte vill veta ; )
Så du får se på tisdag vem som vinner eller smsa mig ; )




Snart är middagen klar,
ska bli gott med mat, är hungrig!

Mer uppdatering senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hey! :)

Jag har nu en tävling i samarbete med Misterbling där du kan vinna

6st par bamboo örhängen i olika färger.



http://millahoman.blogg.se/2009/august/utkast-nu-kor-1.html



Vad gärna med.. =)

Kram

2009-08-06 @ 21:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0