Promenerat i Stan

Kom hem för ett tag sedan från stan!
Jag fick som jag ville hörrni... FINT VÄDER!
Det är verkligen kanon väder ute, tack o lov!

Vi hade iaf en jätte mysig promenad.
Det vart genom gamla stan in till centralen,
genom kungsträdgården, upp till slottet,
kolla på deras "parad" eller vad det är,
in till gamla stan igen och sen till slussen!
Vidare till forum för att lämna in min förlovningsring och sen hem =)
Puh,,, det där var tom jobbigt att skriva haha!
Nu badar iaf Novalie ute på balkongen i sin pool!
Ska strax ut dit också och joina min kära familj!

Ne nu har jag inte så mycket mer att skriva om!

Höres senare :P








Kommentarer
Postat av: bitte

fina bilder

2009-08-03 @ 18:29:21
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0