Pride Festivalen

Igår vart det lite ändrade planer.
Skulle egentligen firat min mormor men det vart inte så.

jag och Patrik var ju ganska så rastlösa här hemma,
så vi bestämmde oss för att åka in till Slussen och promenera lite.
Väl inne så höll Pride festivalen på.
Det kryllade av människor och det var en massa hög musik.
Riktigt kul var det faktiskt.
Vi var väl där ett par timmar,
sen började vi åka hemmåt vid 17 tiden.

Vid 18 var vi bjudna på middag hemma hos våra grannar
Celina och Stefan.
Vi var framme i Orminge vid 17:30.
Gick hem, svirade om till lite finare kläder
och sen gick vi hem till dom...

Vi vart bjudna på kräftor, potatissallad, baguetter och goda pålägg =)
Vid 19 tiden gick vi hem för att bada och natta Novalie.
Sen kom Celina och Stefan upp till oss med efterrätten!
Dajmtårta och kaffe vart det.
Sen vart det lite alkohol också för grabbarnas del,
jag tog mig 1 glas vin.
Vi hade det så himla mysigt,
satt ute på balkongen och drack och pratade en massa.
En del skratt förekom också hehe.
Stefan är rolig han ; )
Speciellt när han ska berätta saker HA HA
Börjar skratta nu bara jag tänker på det hehe.....

Klockan närmade sig midnatt och då började vi avrunda kvällen.
Det var iaf jätte mysigt och det måste vi verkligen göra om nån gång!

Nu till en massa bilder!





PRIDE FESTIVALEN!

















Ja, det var iaf riktigt häftigt att kolla på
och dom som deltog i paraden verkade ha riktigt skoj =)

Vi hade verkligen fullt upp igår
så därför vart det snålt med uppdatering ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0