Orminge dag

Yes idag blir det att vara på hemmaplan!
Imorgon börjar jag jobba och det finns en hel del att göra innan dess.

Therese har precis vart här på en morgon kaffe.
Trevligt trevligt.
Kommer sakna våra kaffe stunder nu när jag börjar jobba...

Klockan 13 ska vi ner till Celina och Stefan och gosa med deras lilla tjej.
Dom kom hem från BB igår =)

Sen ska vi försöka gå förbi Patriks farmor och farfar,
ta en fika och ge dom ett kort på Novalie.
har beställt en förstoring på henne till dom.

Klockan 16 kommer min mormor för att hämta sin mobil som hon fått utav mig,
så då måste jag antagligen lära henne allt med mobilen också hehe.

I eftermiddag/kväll ska jag hem till veronika och Magnus.
Jag och magnus måste planera in dagar då vi ska övningsköra.

Sen vet jag inte om Emely och Petter kommer ikväll på fika eller middag.
Eftersom Petter fyller år imorgon så vill vi lämna hans present idag eftersom jag är ledig idag...

Ja det var en hel del planer.
Allt detta plus ta hand om hemmet står på våran lista idag ; )


 

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0