Oj så dålig jag är.....

På att uppdatera denna dag!

Men vädret är ju kanon och älsklingen har semester,
så vad kan man egentligen begära!
Vill ju umgås med min älskade familj nu när vi alla är tillsammans ♥

Igår kväll umgicks jag lite med Bästis
Vi åkte till Ica Maxi, kollade runt lite.
Sen vart det en varsin Mc Flurry från donken och det åt vi upp nere i Nacka Strand!
Det var så himla mysigt, pratade och skrattade en massa ♥

Kom hem strax efter 23, då var det läggdags!

Idag har vi tvättat här hemma,
vart ute lite, städat här hemma,
myst.
Sen kom Novalies farmor över på en fika en stund.
Och nu på kvälls kvisten så var jag över till Karro på en kaffe
och kollade på my new BFF.
Vet ju redan vem det är som vinner så nu är det inte lika kul längre men men.

Vet inte riktigt hur det kommer att bli med uppdateringen framöver,
har ju en hel del att göra nu.
Och på lördag åker vi till Åland i 1 vecka, ska ta med mig min dator
men vet inte om det finns någon uppkoppling till internet!
Men nog klarar ni er =) frågan är bara om jag gör HA HA

Nu ska jag och Patrik mysa ner oss i soffan,
dricka ett glas vin och hyra en film på tv:n

Och imorgon blir det tårta dags,
vi ska bjuda över Karro och Kenta eftersom Kenta fyller 30.

Ne nu säger jag God Natt ; )






Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är det som vinner Paris new bff?

2009-08-06 @ 12:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0