Nu är lilla trollungen hemma igen

Äntligen är hon här,
våran älsling!
Som vi har saknat ; )

Idag var jag och Patrik iaf i Sickla.
Vi hade bara tänkt oss att köpa en mus till min lilla dator,
men vi kom hem med en ny platt skärm från Samsung till Patriks dator
och en rosa mus till min ; )
har även köpt "tippar" till mina naglar,
som Karro ska fixa på mig ikväll.
Så det ska bli skoj.

När vi kom hem så käkade vi lite Thaimat,
sen kom Karro och mathilda över och fikade lite.
Efter en stund kom Pia, Malin och Novalie.
Vi ville ju såklart krama om novalie en massa,
men hon hade somnat i vagnen så det vart inte så
mycket kramandes just då när dom kom.
Men sen när hon vaknade så vart det ju självklart det!

Novalie var riktigt uppspelt när hon kom hem,
hon skrattade och skrek samtidigt hehe.
Klättarde på alla möbler m.m.
Det var som att hon var jätte glad att komma hem
och visste inte riktigt vart hon skulle ta vägen!
Så himla söt...
Men nu nattar Patrik henne
och somna gott lär hon ju göra... ♥






Skit snygga grejer som vi har införskaffat oss ; )


lilla busfrö!

Kommentarer
Postat av: jani

morbror älskar dig novalie och jag älskar dig emma och patrik är jätte trevlig ÄLSKAR ER KRAM JANI.

2009-08-22 @ 18:15:20
Postat av: jani

novalie är den sötaste tjejen som finns och hon är morbrors flicka.

2009-08-22 @ 21:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0