Nacka Forum

Hello nu är jag tillbaka!
har badat och nattat Novalie,
somnade även med henne,
så älsklingen fick väcka mig när han och svärfar kom hem hit med mat.
Nu är jag iaf mätt och belåten och sitter och dricker en kopp kaffe!

Skulle egentligen ha åkt till fiskis idag,
men jag kände mer för att dra till forum och kolla runt lite.
Hittade mina efterlängtade skor,
men dom håller tudligen inte i snö och regn så då är det onödigt att köpa dom.
Så jag sket i det, ska man använda dom på sommaren då eller?
Aja....
Hittade iaf Novalie första par lära gå skor.
Och ett par inne tofflor till mig.
Jag bara älskar att ha tofflor,
mina andra har jag haft ett tag nu så dom luktade inte så gott hehe.
Så det vart ett par nya till mig, fula men sköna ; )



Novalies skor ko0satde 349:-



Och mina tofflor kosatde 70:-

Snart börjar The bacherolette
så ska nog försöka hoppa in i en dusch innan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0