Morgon kaffe + Vakna med The Voice

Så ser min morgon ut just nu.
Tycker att vakna med the voice är riktigt bra.
Dom är roliga och underhållande speciellt Katrin Zytomierska som är varje torsdag =)
Hoppas jag och Novalie är vaken klockan 08:30 för då kommer hon!


Idag har vi inge planer.
Så tiden får utvisa vad som händer idag...


Glömde skriva igår om mina kära grannar Celina och Stefan!
Dom åkte in till SÖS för igångsättning.
Tänker på er och önskar er all lycka till!



Nästa förlossning som jag verkligen längtar till är Veronikas.
Hon är ju beräknad den 27e September.
Hoppas hon inte behöver gå över tiden alltför mycket eller över huvud taget!
Vill ju ha hennes lilla flicka här NUUUUU......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0