Lyckad kväll + Ändrade åsikter.

Det vart en hyffsad bra kväll igår.
Det var en hel del dans men ganska mycket alkohol också hehe.
Var hemma strax efter 03:00.
Först var vi på The Bridge och sen vart det Chaplins bar...
Båda ställena var det ganska mycket fjortisar på men det var bara att gilla läget och göra det roligt..
Och det gjorde vi också...

Träffade även Kissie på The Bridge.
hur trevlig som helst,
så där ändrar jag mina åsikter om henne.
Man ska inte dömma en person genom bloggen...

Grejen var det att vi såg att hon satt där vid bordet
och vi kände att vi verkligen var tvugna att säga nått till henne
med tanke på att hon har dissat "unga mammor" m.m. i sin blogg.
Så jag gick fram till henne och sa nått och sen sa jag unga mammor 4 life ;)
då förklarade hon bara att hon aldrig själv skulle vilja bli ung mamma och sen att hon driver ju i bloggen för att jävlas.
Fast det fttr man ju också, men ändå.
Skit samma jag tycker iaf att hon var jätte trevlig och självklart vart det ett foto också...

Nu orkar jag inte skriva mer.
Men foton får ni iaf!











Avslutar detta inlägg med Kissie bilden !


Kommentarer
Postat av: Ferhat

SV: japp, jag är från Fittja men bor nu fö tiden i Sundsvall. Mina föräldrar bor kvar här :D



Hoppas du får en trevlig söndags kväll :)

2009-08-23 @ 20:42:25
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Katja

Får hoppas hon inte skriver nåt taskigt i sin blogg nu då ;-)

Nejdå, skoja bara. Bloggen visar nog inte alltid hur folk är. Speciellt inte sådana som tjänar på att provocera, som Kissie.

2009-08-23 @ 20:54:35
URL: http://utlandsmamman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja man ska inte ha fördommar om människor man inte har träffat. Det samma gäller bönder och att dömma alla för att du råkat träffa på ett fåtal.

2009-08-24 @ 08:06:26
Postat av: paris

Fett najs å träffa Kissie! fast njaaa ja vet inte min åsikt kvarstår, man ska fan inte uppföra sig som hon gör!Det kan du själv inte tycka???Bara för att det är en blogg!Eller?

2009-08-24 @ 12:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0