Kan själv...

Idag har vi haft en liten "friluftsdag".
Vi åkte till Novalies farmors jobb i Ektorp Centrum idag och höll henne sällskap under hennes 1 timmes rast.
Efter det började vi promenera till Ekens hund dagis som ligger nära skuru skola.
Var och hälsade på alla hundar och klappade dom.
Så söta ♥
Efter det så promenerade vi hem hela vägen till Orminge.
Det är en ganska bra bit men det var riktigt skönt när man väl kom hem ; )
Väl hemma så vart det Taco middag och sen bada Novalie.
Efter det så låg jag och Novalie i soffan en stund och myste och sen somnade vi båda i sängen.
Älsklingen kom och väckte mig strax innan 21:00 eftersom jag ville kolla på The Bacherolette.
Så nu sitter jag här vid dumburken och ska försöka bli trött... hehe






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0