Jobbig natt!

Är vaken nu.
Natten var sådär,
eftersom jag somnade runt 01 igår
så var jag inte så himla pigg när Novalie ville upp 05:30 imorse.
Men som jag sagt en massa gånger förut så måste man gilla läget hehe!
Vi somnade iaf om efter ett tag och jag vaknade nu klockan 12 =)
Eftersom smarta jag inte har tagit tillbaka bilbarnstolen från min mormors bil
så särar vi - familjen på oss idag!
Patrik åker och storhandlar med sin pappa medans jag åker till forum med Novalie.
Eller det ser ut så här just nu om det inte kommer en lösning!

Aja nog om detta, måste käka frulle nu!
Hörs senare =)

Kommentarer
Postat av: Therese- snart mamma<3

Ja nu är det verkligen inte alls långt kvar! :)

Det känns verkligen overkligt, men vi längtar jätte mycket! Vad kul att ni gissar på en pojke, det är många som tror att vi kommer få en pojke så vi får se :)

kommer bli så spännande!!

Lovar att jag kommer skicka sms när det är dags :)



Kram

2009-08-16 @ 14:10:24
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Föräldrabloggar.se

Hej! Idag publiceras veckans Topp 100 och du är en av de 100 bloggarna, grattis!

2009-08-17 @ 02:22:12
URL: http://foraldrabloggar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0