Imorgon är det dags!!!

Ja, imorgon börjar jag jobba igen efter lite mer än 1 år hemma.
Det är blandade känslor kring det.
Jag ser grymt mycket fram emot att komma iväg och få träffa alla igen på jobbet,
har saknat dom så.
Sen att komma in i alla arbetsrutiner m.m. ska bli så kul =)


Men sen att jag börjar med nattpass är ingen höjdare.
Jag börjar liksom 13:00 imorgon och slutar 15:00 på onsdag!
Det är ett arbetspass på 26 timmar.

(Vi har sovande jour så bli inte chokade nu när ni läser det här)
Men det som är jobbigt är att jag ska vara borta från mina älsklingar i 26 timmar.
Har ALDRIG hänt förut.


Sen känns det jobbigt att "lämna" ifrån sig Novalie också.
Fast att hon ska vara hemma med sin pappa så känns det jobbigt,
med tanke på att det är jag som har sett till att hon fått en massa rutiner m.m.
Det har liksom vart hon och jag hela tiden.
Jag vet att allting kommer att gå galant,
men det är väl en moderskänsla att lämna sitt barn över huvud taget.
Det känns och tårar har jag fällt en del.


Nej nu ska jag se positivt på allting.
Att det ska bli kul att komma tillbaka till jobbet
och att Novalie och Patrik får egen tid.
Det behöver dom också... ♥

Nu på kvällen så var vi över till Veronika och Magnus en liten stund.
jag och Magnus planerade in övningskörnings dagar.
Så nu har vi planerat in 3 veckor framåt med början på Måndag nästa vecka.
Så det ska bli skönt att komma igång med det också...
Det är mycket nu men det ser jag bara fram emot...

Behöver förresten en körkortsbok från -08 eller -09
För min är från -04 och det har ju ändrats en del sen dess.
Så om någon har en bok över så kanske ni kan låna ut den till mig ; )

Ne nu ska jag facebooka lit och sen försöka mig på lite teori på datorn!


Kram!

Kommentarer
Postat av: novalies mormor Lia

Godmorgon!!!! Jani undrar ifall du kan skicka nån låt som heter Down Down till hans mobil. Vi hörs senare puss Mamma.

2009-09-01 @ 07:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0