God Tårta

Tårtan vart faktiskt riktigt god!
Och fin också om jag får säja det själv...


Marängbotten


+



Grädde och Jordgubbar


=




En super god TÅRTA

   

Tidigare idag så var vi och badade i myrsjön,
eller jag och Novalie stekte medans de andra badade!
Pratade senare med Veronika och hon berättade att myrsjön var giftig
så det var inte lika kul att höra, men jag ohc Novalie badade bara våra fötter,
så jag hoppas att inte vi får något bara!!!

Senare ikväll ska jag och Patrik göra ett nutt försök med att hyra en film genom tv:n
hoppas den är bättre iaf!

Nu blir det lite bloggläsning!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Vi brukar också hyra film genom tvn. Fast jag tycker inte de finns så mycket bra att välja på. Sen är det typ 25 kr dyrare än i vanliga affären. Nästan värt att promenera till Konsum för att hyra där istället ; )

2009-08-05 @ 23:22:48
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0