Förstoppad i näsan!!!

Självklart så menar jag ju att jag är täppt.
Vette fan om jag börjar bli förkyld,
inge skoj men bättre nu än nästa vecka då jag börjar jobba.

Har vart uppe lite mer än 1 timme nu.
Har fått i mig 2 koppar kaffe och gett Novalie 1 flaska.

Nu är hon helt tokig här hemma och skriker och sätter på och stänger av Tv:n.
Aja det är bara att fortsätta säga åt henne.
Hoppas att hon ger upp så småningom!

Idag har vi inga planer.
Om det blir fint väder så tänkte jag iaf vara ute ett tag med ovalie.
Gunga m.m.
Men det får visa sig sen.

Ska väl krypa ner igen om en stund.
Ska bara låta Novalie få leka av sig lite...





Söt Unge ♥

Kommentarer
Postat av: saratilda

gud vilken söt unge...Hoppas du får en trevlig dag nu



www.saratilda.blogg.se

2009-08-24 @ 11:59:49
URL: http://saratilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0