.....




Att jag älskar nya grejer.
jag bara älskar att handla en massa nytt,
speciellt det som har med elektronik och göra.
Nya mobiler, nya datorer, nya tv:n ja you name it!
Kan inte få nog, men som sagt - Den bästa ska ju ha det Bästa ; )

♦Att jag kan sova dagar i streck.
Ne det kanske jag inte kan, har inte vågat prova men ändå.
Det är ta mej fan det skönaste som finna,
att ligga nerkrupen i sin säng under täcket och snarka för fullt.
Jag tror jag skulle passa bra som Törnrosa som får sova i 100 ÅR!

♦Att jag ALDRIG fått sparken från ett jobb.
Alla mina "chefer" som jag ahr haft har alltid tyckt om mig.
Tycker att jag är social och framåt och gör ett bra jobb.
I LIKE 2 WORK ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0