.....



Att jag är 75% Finsk och 25% Italiensk.
Alltså inge svensk alls.
Min mamma är häften finsk och hälften italiensk och min pappa är hel finsk...

♥Att jag har bott på 7 olika ställen under mitt 22 åriga liv.
Varav 5 olika ställen efter att jag flyttade hemifrån.
Jag är uppväxt på Henriksdalsberget i nacka.
Sen flyttade min familj och jag till Malmköping (landet- Usch)
När jag flyttade hemifrån så flyttade jag tillbaka till STOCKHOLM.
1 - Kvarnholmen
2 - Värmdö/Hemmesta
3 - Björknäs
4 - Fisksätra
5 - Orminge
Och nu trivs jag här i Orminge och har inga planer alls än så länge på att flytta härifrån.

♥Att jag är utbildad undersköterska.
Känns skönt att ha en utbildning och ett bra jobb =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0