...




♦Att jag brukar kalla Novalie för "Rufus" ganska ofta eftersom varje gång
hon vaknar så står allt hår och alla håll och kanter,
Så sött ♥ Min lilla Rufus...

♦Att varje gång kvällen börjar närma sig och man ska sova så får jag en massa hemska tankar om att det kommer att hända något med min lilla familj,
alla dessa tankar har jag fått efter att jag har fött barn.
Jag hör minsta lilla ljud och tror varje gång att - Nu är det kört.

♦Att jag inte tycker om landet.
Det är liksom inte riktigt min grej och sen så tycker jag att
människor som bor på små orter är lite "konstiga ; )

Bodde själv i en liten "håla" i 5 års tid och där kände jag att jag verkligen inte platsade in.
Så jag vet vad jag pratar om och det tänker jag stå för!!!


Nå vad tycker ni?
Ska jag fortsätta med detta eller var det tråkigt?

HISS eller DISS???


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad töntig du är. Vadå hata bönder? Du är ju precis som Kissie med dina fördommar!

2009-08-19 @ 12:50:25
Postat av: Lillis

Vad menas med bönder??? Vilka kategoriserar du under den bemärkelsen?

2009-08-19 @ 13:07:06
URL: http://ahlinarnas.blogg.se/
Postat av: Lea

Hur gammal är du? Tänk på att livet kan förändras å varför då uttrycka sig på det viset? Du kanske vill flytta för att ditt barn ska få en bättre uppväxt. Hallå Orminge d e ju lixom ingen direkt shysst håla eller? Inte vad jag har att erfara iaf.

2009-08-19 @ 19:46:35
Postat av: Julia

fin blogg!

2009-08-19 @ 19:57:43
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: Lillis

Ha ha, inte bara jag som reagera!!! Men vad gör du om 20 år om lilla novis vill bli bonde??? Kanske va lite dumt formulerat?? Men men, alla har rätt till sin åsikt :) Det vet juh du med att jag ALDRIG skulle flytta till måstown :)



Kram

2009-08-20 @ 09:25:02
URL: http://ahlinarnas.blogg.se/
Postat av: Gabriella

Jag gillar inte heller landet/bönder och annat konstigt folk som bor på småorter, så du är inte ensam. Jag skulle aldrig någonsin flytta till någon liten håla på landet.

2009-08-20 @ 09:54:46
Postat av: Anonym

2009-08-20 @ 10:42:08
Postat av: Nicole - mamma till C

Fortsätt :) det är alltid lite kul att veta sånt här.

2009-08-20 @ 10:42:34
URL: http://nicoleb.blogg.se/
Postat av: linaoTilda

Haha, va e d för offer som läser din blogg??? haha, o vilken kategori då??? och tänk om Novalie vill!!! Och guuuud va hemskt d är i orminge... flytta innan du blir mördad! Och vafan e d för fel på fiskis??? D finns faktiskt människor som vill ha annat än älgen som närmsta granne!!! Fan skärpning!! Possitiva tankar =)



Emma, du o jag.. mås som snake town... ;)

Fast just nu är det SNAKETOWN!!!

2009-08-20 @ 22:10:55
URL: http://linaotilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0