Brrrr

Känner mig frusen och trött...
Men kan ju bero på att filmen var ganska lång
och vi kom inte i säng först runt 00:30.
Sen låh vi och skrattade en stund också,
det var på gränsen att Novalie skulle vakna!

Vädret är ruggigt och mysigt idag
men det är synd att första dagen jag verkligen ska iväg
på länge så ska det vara dåligt väder.
Fast jag har iofs längtat lite till hösten
så man kan få klä sig i mysiga koftor m.m.



Förra årets mys favorit!
Men vet inte om jag kommer använda den så mycket
för just nu påminner den så mycket om graviditeten!
Och det passade mycket bättre på min graviditets kropp
än nu hehe...
Aja sånt märker vi ; )


Idag ska jag och Novalie iaf förbi mitt jobb och hämta nycklar.
Så jag kommer in nästa vecka då jag börjar jobba.
Sen ville Pia ( Novalies farmor) att vi skulle komma till fiskis.
Men vi får se hur pigg man är.

Och ikväll blir det Pizza tillsammans med svärfar.
Skönt för då slipper jag laga middag ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0