Bortskämd!

Känner att jag har blivit lite bortskämd nu när Patrik har semester,
han har tagit Novalie i typ 3 dagar nu varje morgon medans jag har fått sova ut.
Idag tog jag henne och jag kände mig inte som en människa när jag klev upp vid 6 tiden imorse.
Usch va jobbigt och segt det var, men nu börjar man bli lite piggare.

Novalie ligger här bredvid mig och äter välling,
sen ska vi krypa ner igen med Patrik tänkte vi ; )

Det vart senare än vad jag trodde igår.
När vi hade bestämt oss för att krypa till kojs
så började vi packa inför ålands veckan istället hehe.
Men det vart bra, nu är det bara det sista kvar!
Skönt att ha det mesta gjort...

Börjar faktiskt längta tills vi åker,
ska bli skönt att få komma bort en stund
från Stockholm vardag!

Sen blir det Novalies första semester också,
så det måste jag srkiva sen i henne "mina första år" bok...

Ne nu är hon nästan klar här....

Kram

Kommentarer
Postat av: Therese- snart mamma<3

Jo jag satte ut den för 200:- men det var ingen som hörde av sig och vi ville bli av med den så fort som möjligt! :)



Hoppas ni får en mysig och skön dag :)

2009-08-06 @ 09:34:09
URL: http://youremyangel.blogg.se/
Postat av: Emilia

jätte fin blogg :)

kram

2009-08-06 @ 11:24:23
URL: http://eilaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0