Ändrade....

Jag ändrade mitt inlägg nedanför lite eftersom folk verkade ta "illa" upp
och jag kanske inte formulerade mig så bra.
Men nu har jag ändrat det så inte folk ska missförstå mig.


Men till LEA.....
Jag är 22 år gammal och jag vet vad jag pratar om,
det är ju som sagt min blogg och om jag inte tycker om landet/bönder så gör jag inte det....
Varför skulle man behöva bo på landet för att min dotter ska få en bra uppväxt???????
Alla samhällen har sina brister även Orminge,
men det beror ju helt på vilka man umgås med och vart man släpper sin unge och hur mycket koll man har.
Vi har underbara grannaroch vära närmaste vänner här.
Så vi stortrivs och det tror jag att våran dotter också kommer att göra när hon växer upp.
Våra planer är att flytta till hus i Orminge, det kanske stör dig ännu mer?!.
Men vi stormtrivs här...

Så nu är frågan till dig,
hur gammal är du egentligen som skrev denna kommentar till mig?!?!?!?
Vad har min ålder och mina tankar om att tycka om vissa saker att göra med hur min dotter ska växa upp?
Du måste verkligen ha umgåtts med SKIT folk här i sånt fall för som jag nämnt tidigare så stormtrivs vi!


Och nästa gång till er som är anonyma,
stå upp för vad ni tycker när ni kommenterar någons blogg!
Tycker som sagt att det är riktigt fegt när man är anonym eller när man inte kan skriva tillbaka till den som lämnat en kommentar.
T.ex LEA, hade jag kunnat skriva till dig så hade jag sluppit ta upp det här som ett stort inlägg i min blogg...
Jag står som sagt för vad jag säger och tycker GÖR DET NI MED!!!


Kommentarer
Postat av: Celina

Man undrar ju vad folks problem är ibland.. Jag tycker inte heller om landet så mycket.. Känns som att alla snackar skit om alla - och ja! Jag drar alla över en kant :D

2009-08-20 @ 12:48:25
URL: http://raow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0