Åland here we come

Nu sitter jag med min lilla familj här vi köksbordet och väntar på att kloackan ska gå.
Runt 20 över 6 ska vi börja röra oss med packingen till parkeringen!

Måste ju bara säga att det vart inte många timmars sömn inatt,
eftersom Novalie vaknade vid 24 tiden och ville inte somna om.
Så vi alla somnade kanske runt 01:30 - 02:00.
Sen gick vi upp här strax efter 05:00...

Aja man kan vila i bilen!

Ne nu vill jag och min familj önska er en härlig vecka
för det ska vi ha ♥
Och vi kommer hem nästa lördag - alltså den 15/8




Kram

Kommentarer
Postat av: Dina

Jag har bara hört possitivt om det.

Men har ingen erfarenhet av det själv.

Ang att hämta och lämna på dagis, så vill jag bara säga att jag är såååååå färdig med det! :-)

2009-08-08 @ 11:45:34
URL: http://dinasblogg.bloggagratis.se
Postat av: S

Hoppas ni har en bra semester! Kram från oss!

2009-08-11 @ 21:27:49
URL: http://sabinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0