vem kommer först???

God morgon alla kära läsare!
Gick upp och gjorde mat till Novalie vid 7 tiden och efter det har vi inte kunnat somna om.
Jag har orecis ätit frukost, mackor med leverpastej på, det är riktigt gott!

Undra vem som kommer först hit av alla människor som ska komma idag hehe!

Shit imorgon är dopet, NERVÖS NERVÖS men jag ser fram emot det grymt mycket!
Speciellt att få träffa hela min familj/släkt, har saknat dom!
Till o med mina guföräldra från Finland på 85+ kommer =)
Kul Kul!!!

Tror att Novalie vill sova igen, hörs om en stund!

Kommentarer
Postat av: S

Jaha:) Ja den är jätte skön! Visste att du hade en sån liten men inte att de va just den här:P



Lycka till på dopet imorgon!

2009-04-17 @ 09:00:58
URL: http://sabinaa.blogg.se/
Postat av: Pauline

Gud va gott med leverpastejsmackor. Kommer du ihåg när vi alltid åt det i skolan =) SÅ gott. Du lycka till på dopet i morgon. Det kommer gå jätte bra =)

2009-04-17 @ 20:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0