varmt ute

Mmmm så skönt väder det är ute, varmt o skönt!
Men idag blir det ju en hemma dag så vill jag njuta av vädret så får jag gå ut på balkongen!

Pratade med Michaela för en liten stund sedan,
hon skulle komma hit på en fika innan hon börjar jobba på mitt jobb klockan 14 =)
Jag rekommenderade henne och nu e hon där och jobbar, ; )

Natten har varit bra, Novalie har sovit men smågnällt lite.
Jag är uppe nu men hon sover fortfarande, Lilla sötnos.

Pratade med Karro i tele också.
Vi planerade att det blir grillning hemma hos henne på lördag!
Har ju saknat Karro, Kenta och Mathilda så det var på tiden.
Så om nu Novalie är frisk på lördag så blir det att grilla med dom!
Kul, blir ju hungrig bara jag tänker på det hehe!

Nu har mitt kaffe bryggt klart,
ska ta mig en kopp och läsa lite bloggar!

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Hehe godmorgon sötnosar! : ) Snart ska vi gå och hämta mina linser SÅÅÅÅ JÄKLA SKÖNT!

2009-04-23 @ 09:21:42
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Caroline.

Härligt med grillning : )

2009-04-23 @ 12:36:05
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0