tända ljus...

Kan det blir mysigare!
Nu har jag tänt alla 26 ljus vi har här hemma.
Det värmer och det är jätte mysigt!
Jag älskar verkligen ljus.

Om en liten stund ska jag och Patrik "provsmaka" den kallrökta laxen som ligger i vårt kylskåp.
Är riktigt sugen nu hehe...

Imorgon ska jag försöka sova ut med Novalie ,
sen slutar Patrik vid 12 och Miretta, Nadia och lilla Kayse ska komma mellan 13-14 tiden!
Ska bli trevligt och träffa dom.

Idag är det exakt 1 vecka kvar till Novalies dop.
jag är jätte nervös, men det kommer gå bra, det vet jag!
Men det som jag är mest nervös över är att jag kommer börja gråta.
Jag har blivit som min mamma, känslig och gråter för ingenting hehe.
jag kom ihåg när jag var yngre, då sa jag jämt att jag ALDRIG skulle bli som min mamma,
jag skämdes så mycket när hon grät på skolavslutningar m.m.
Men nu sitter man här idag och är exakt som henne.
Fast det är ju fint och visa sina känslor också =)

Efter graviditeten så har jag blivit jätte känslig,
och då menar jag JÄTTE känslig!
Jag kan sitta och kolla på en komedi eller vad som helst och så fort det blir lite sorligt så sitter jag och bölar!
Speciellt om det är någon som ska föda, då rinner tårarna som bara den,
men det är väl att jag tänker tillbaka hur lycklig jag kände mig efter förlossningen,
och då förstår jag dom på tv:n och så kommer glädje tårarna =)

Från att tända ljus till tårar,
nu svammlar jag för mycket ; )


♥Lyckligaste dagen i mitt liv♥

Kommentarer
Postat av: theodorsmamma

Nu accepterade jag alla komentarer:D tror jag:P

2009-04-11 @ 20:29:52
URL: http://sussiem.blogg.se/
Postat av: S

Haha precis vad jag också skrev igår när jag fick blommorna av Bella. Tårarna spruta för jag blev så glad:P ja känslig har jag alltid vart men inte såhär mycket! :P haha! De måste ha blivit så efter grav.

2009-04-13 @ 07:04:00
URL: http://sabinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0