sovit en stund

Vid halv 7 somnade jag och Novalie.
jag vaknade 20:46 och skulle upp för att kolla på Sanningens Ögonblick.
Novalie har vaknat till 2 gånger men somnat om när hon fått nappen.
Jag hoppas verkligen att hon sover bra inatt och inte vaknar och bara skriker, för jag vet ju inte vad jag ska göra.
Det finns verkligen ingenting som hjälper.

Tidigare på eftermiddagen sat jag och Patrik i Novalies rum och lekte med henne i kanske 45 minuter.
Det var kul och hon satt själv ganska länge.
För när hon började falla bakot så kunde hon "fånga" upp sig själv så hon satt kavr, min lilla tjej =)
Det var iaf kull att vara inne i hennes rum och leka, speciellt nu när det är så himla fint därinne...

Nu har jag iaf kollat på Sanningens Ögonblick, herregud vilken jävla blåst brud som satt sist nu,
hon hade en jävla manual som hennes kille måste läsa när dom bråkar m.m. haha.
Aja alla är vi olika.

Imorgon kommer iaf Sussie och Theo hit runt halv 11.
Och vid 14 tiden så skulle Novalie faster malin och en kompis zandra komma över också.
Så det ska bli trevligt.

Hoppas som sagt på en bra natt med Novalie.

Nu ska jag läsa bloggar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0