snart bär det av!

Mot fisksätra!

Gick upp strax efter 8 och duschade och gjorde mig iordning.
Nu ska vi bara äta frukost och sen gå förbi BVC.
Så ni får veta senare idag när jag har kommit hem om jag fick det gratis eller får köpa från apoteket.

Glömde berätta igår att jag gjorde egen mat till Novalie.
Kah kokade potatis, köttfärs, morötter och paprika.
Mixade alltihop och det vart gott =)
Novalie tyckte också om det så jag glömde bort att man bara ska ge smakportion första gånge det är någon ny mat,
så hon fick en skål med mat och åt upp allt.
Nu var det ju inte överdrivet mycket, men tillräckligt mycket för att hon skulle vakna halv 3 imorse och ha magknip =(
Nu har jag lärt mig min läxa!


Ne nu ska jag äta frukost!

Hörs sen när vi kommer hem!


Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0