skippa musiken!

Jag måste bara få säga vad som rikitgt mycket stör mig!
Det är all musik på nästan allas bloggar,
jag gillar verkligen mina vänner bloggar,
men va fan - skippa musiken!
Man är ju inne på en blogg för att läsa den, inte för att lyssna på musiken!
Jag kan verkligen inte koncentrera mig på läsandet när jag hör musiken!
Varje gång man går in på en blogg med musik så får man leta sig fram efetr STOP knappen!
Vill man ha en sida med musik så finns Playahead eller vad det heter ; )

Ta det inte för allvarligt nu bara kära vänner,
jag läser tyvärr era bloggar ändå!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Jag hatar också musiken på bloggarna. Blir bara jobbigt att läsa.

2009-04-14 @ 08:55:14
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0