Sjukt trött

Aaaa det är jag verrkligen!

Var på IKEA idag iaf med svärmor och Emely.
Svärmor köpte Ektorps soffan, hela gruppen =)
Jätte fin är den, vi har en sådan också fast i svart medans hon har beige

Jag handlade en sak till soffan där man kan lägga tv dosorna, en vit ram och nå rosetter som vi ska ha på borden på dopet som prydnad.
Så här vart det med ramen iaf!

Fast det är finare när det är mörk i rummet och med tända ljus =)


Sen efter IKEA åkte vi hem till svärmor och fixade ihop sofforna.

jag gick även ner till centrum och träffade Sussie en snabbis!


Kom hem runt halv 5, lagade middag m.m.


Nu ligger Novalie och sover och vi sitter här i vardagsrummet igen ; )


Imorgon är det fredag, mamma och co kommer =).

Patrik har vart så duktig idag och sprungit till källaren 3 varv och dumpat av grejer!

så nu är det hyffsat tömt i Novalies blivande barn rum =)


Lite bilder nu då =)




Tänkte ladda upp ett videoklipp!

Kommer inom kort ; )


Kommentarer
Postat av: tessan

Vi kommer jätte gärna på fika om vi får? haha:D

Om jag ska vara ärlig så vet jag inte hur vi ska göra med skötbordet, vi har ju inget körkort själva och vi har ingen som kan hämta den :( jag har försökt och fråga dom som har körkort men dom kunde inte på söndag. Så ni får väl lägga ut den på blocket då! För det är högst omöjligt att ta den på bussen, med tanke på att den är så stor själva byrån och sen hyllan på den! Vi får köpa vid nåt tillfälle när vi kanske går på ikea eller hur vi nu gör. Men vi kan inte hämta den på söndag, har försökt och fixa chaufför. Jag är ledsen! Förlåt :(

mer kan jag inte göra! Jag hoppas ni inte blir ledna nu, men vi kommer jätte gärna ändå på söndag och fikar! :)

Kram

2009-04-02 @ 21:31:03
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0