seg...

Uhhh va jag känner mig seg, har vart igång hela dagen!

Sussie och Theo kom runt halv 11 tiden, vi fikade och barnen lekte en massa!
Runt 13 tiden kom en gammal kompis till mig som heter Jesper hit också och kikade hur jag bodde
och fika lite till! Så det var kul att han äntligen tog arslet ur vagnen och kom och hälsade på.
Jag har ju trots allt bott här 1 år nu =)

Runt halv 4 tiden så ringde Patriks pappa och ville bjuda oss på PIZZA!
Så där rök min påskmiddag hehe.
Hade ju skalat rökor m.m. Men får äl äte det imorgon!
Patrik och hans pappa åt iaf pizza och jag tog en ost & skink salla!
Jätte gott var det.

Nu sitter jag här framför tv och kollar på Sandor / Ida.
Har sett det många gånger, men det kommer inge bättre.

Nu ska jag fortsätta titta igen och dricka mitt kaffe!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0