Sånt här skit igen ; )

1. Hur gammal är du om fem år? 27
2. Vem var den sista du träffade? Patrik & Novalie
3. Hur lång är du? 163 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Sandor / Ida
5. Vem ringde du senast? Min Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Krånfågeln och Orrefors har gått ihop för att konkurera ut kinderäggen. Sparabitarna du hittar i kycklingen så har du snart en fin vas. GLAD PÅSK! Och den var till Karro
7. Vad är helgens planer? nu är det ju redan helg, men nästa helg ska Novalie döpas =)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på vad jag är på för humör
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Separerade
10. När såg du senast din mamma?  Förra helgen
11. Vilken ögonfärg har du? Blå, grå, gula :S
12. När vaknade du idag? runt 08:00 tiden
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej, inte någon som har vart saknad iaf hehe
14. Vilken är din favoritplats? Mitt hem
15. Vilken plats föredrar du minst? Toaletten, hatar att sitta där, därför är jag en snabb skitare HA HA
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I ett hus i Nacka (hoppas jag)
17. Vad skrämde dig som barn? Spöken
18. Vem fick dig att skratta senast? Sussie
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja det är jag nog! har inga iaf
20. Har du stationär eller bärbar dator? Vi har både och, men  in alldeles egna är bärbar =)
21. Sover du med eller utan kläder på dig?  Utan kläder, men med linne och trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? 6 st, varav 3 på min del av sängen =)
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Har du någong gång spytt på någon? Ne det hoppas jag inte
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? ja det tycker jag nog, och ibland lite för social
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerrys (strawberry - CheeseCake
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Dela med mig till min familj
29. Tycker du om kinamat? Ja det gör jag!
30. Tycker du om kaffe? Oh ja, lattemorsan här hehe
31. Vad dricker du till frukost? Naturdiet & Vatten
32. Sover du på någon särskild sida? Ne, oftast på mage
33. Kan du spela poker? Ja, men har inte tålamod att spela, tycker det går för segt
34. Tycker du om att mysa? Nja ibland, beror på humöret
35. Är du en beroendemänniska? Va???
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Neee
37. Vill du ha barn? Har redan en underbar dotter, men vill gärna ha mer barn
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, finska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet såklart
41. Vad spenderar du helst pengar på? Min familj och hemmet
42. Äger du dyra smycken? Jo nått enstaka halsband och örhängen och armband
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej TACK!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En god fisk bit =)
45. Vem är den roligaste människan du känner? Veronika, vi kan skratta åt det mesta när vi e på flum humör!
46. Välj ett ärr på din kropp? På ryggen!
47. Vad har du för ringsignal? Brick & Lace - Love is wicked
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Japp, den klänningen är på ett björngosedjur
49. Flirtar du mycket? ne, jag ligger på det torra, har ju redan min älskling här hemma!
50. Vart togs din profilbild? Hemma i mitt vardagsrum
51. Kan du byta olja på bilen? Ja
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej, eftersom jag inte har nått körkort
53. Vilken var den senaste bok du läste? Oj det kommer jga inte ihåg, var längesen jag läste
54. Läser du dagstidningen? Nej, men NVP varje tisdag!
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Jag prenumererar på föräldrar och barn tidningen!
56. Dansar du i bilen? Eh nej
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lugna favoriter 
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Dop planeringar inför nästa lördag!
59. När var du i kyrkan senast? Det var i augusti förra året då min morbror davide gifte sig, men ska ju till kyrkan på lördag då min dotter ska döpas =)
60. Vilka personer utmanar du: Dom som känner sig manade =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0