pigg som bara den!

Gud va pigg jag känner mig,
kan detta bero på att Novalie har sovit heeeeela natten,
vaknade bara klockan 7 för mat och sen somnade vi om till kvart i 10!
A jag tror det beror på detta =)

Förlåt att jag pratar om henne bajs,
men nu ser det normalt ut igen,
så mamma tror att det är tänder på gång =)
Så nu får vi se om nått kommer eller inte.
men rikitgt illa luktar det fortfarande.

Nu är det skinande sol ute och jag mår bra av det =)
Kanske skulle man ut på en liten promenad.
Fast det beror på när Pia kommer och hämtar tv:n.

Ne nu ska jag gosa med lilltjejen här bredvid,
som ligger och nyper mig i underarmarna, AJ så ont det gör hehe...


Hej så länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0