nya morgon rutiner!

Känner nu att Novalie har börjat med nya morgonrutiner den senaste veckan.
Hon vill inte sova längre än 8.
Men jag ska inte klaga, tycker faktiskt det är skönt att vakna så pass tidigt,
för då hinner man med mera saker om dagarna!

Men sötnosen lär väll bli trött runt 10 tiden då blir de sängen igen för hennes del.
Men för min del blir det fika dags med parasiterna =)

Bvc idag =)... Kul
Desperate House Wifes ikväll =)=) Wiieeee ; )

Nu ska jag gå och brygga lite kaffe och sätta på en maskin,
behöver tvätta lite idag !

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Tack för påminnelsen om dhw hade glömt de. Brukar faktiskt inte kolla på de längre men jag kollade förra veckan så nu känner ja mig lite fast igen.

2009-04-21 @ 14:25:08
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0