ny vagn!

Oj oj oj vilken dag!
Åkte hemifrån vid 11:00 tiden.
Mötte Veronika i slussen och sen vidare till Åhlens city och fika och åt lunch.
Vi var ett gäng och det var jätte trevligt!

strax efter 15:00 så började vi promenera från plattan in mot slussen,
gick genom Gamla Stan, ur mysigt är det där.

I slussen bestämde vi oss för att åka förbi forum en snabbis.
Gick runt där en stund och sen kom Patrik och mötte upp mig där.

Vi åkte hemåt, handlade lite på konsum,
där bestämde jag mig för att jag ville köpa den nya vagnen till Novalie idag,
så vi skyndade oss till familje torget som egentligen stängde 18:00 men vi var där 18:05.
Vi fick handla ändå ; )
Så nu har vi beställt den fina vagnen plus en skötväska =)

Ska kolla på deras hemsida om dom har den vagnen med rätt färg,
så kommer det bild på det senare!

Nu ska vi grilla korv och äta.

C ya later aligator

Kommentarer
Postat av: Therese

Kul med ny vagn... När får ni den?



Puss

2009-04-28 @ 21:07:48
URL: http://thereselundgren82.blogg.se/
Postat av: Therese

Var ska den hämtas då?

2009-04-28 @ 21:34:01
URL: http://thereselundgren82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0