nedstämd

Känner mig inte på alls bra humör idag, vet inte varför men det känns bara som en dålig dag!

Har precis vart nere och hämtat Novalie 6 månaders gåvopaket från Libero!
Hon fick:
♥Badblöjor
♥Up&Go blöjor
♥Liten boll
♥Engångs haklappar
♥Libero tvättlappar
♥Strumpor
Tror jag fick med allt nu, helt oki, så tack Libero!

Nu har iaf Novalie badat och blivit matad av Patrik.
Nu blir det läggdags för Novalie och jag och patrik ska äta middag.
Korv med bröd blir det idag, enkelt och bra.

Var tvungen att gå ifrån för en liten stund sedan, Novalie spydde ner hela patrik.
Och det var verkligen inte lite heller, undra om hon håller på och bli magsjuk eller nått?
Hon har bajsat jätte löst idag också, uscg va jobbigt!
Det sprutade verkligen spya genom näsan också... =(


ne nu ska jag gå och ta hand om min älskade flicka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0