myyys

Åh, äntligen klar med disken och tänt alla ljus!
Nu känns det verkligen jätte mysigt här hemma, har ju laddat upp med en massa godis också ; )

Igår hade jag fått en mejl av FujiColor, det stod nått med hej bäste kund, nu får du en gratis fotobok av oss värde 344:- eller vad det var. detta har jag då fått eftersom jag e stammis hos dom hehe, så heöa kvällen satt jag med den där fotoboken och la in bilder och skrev m.m. Men sen när jag skulle beställa så syntes inte hela sidan! Så nu måste jag skicka över mitt "jobb" till den stationära datorn för att kunna beställa.
Det gjorde mig riktigt irriterad eftersom jag satt säkert 2 timmar med det.
Men men, ska ksicka över den senar eikväll och sen beställa =)

Nu ikväll blir det bara att ta det lugnt.
Titta på tv, sitta vid datorn, äta godis och dricka Coca Cola.

Är det idag alla barn ska klä ut sig till påsk käringar?
För ingen har vart här ännu, och jag hoppas ingen kommer för nu sover Novalie.
Ska sätta upp en lapp på dörren så småningom där det ska stå "KNACKA"
så man inte väcker Novalie när hon sover.

Ne nu känner jag att jag bara sitter och skriver en massa skit HA HA
Ska läsa bloggar nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0