Mys dag med min älskade dotter

Imorgon har jag ingenting planerat
och det känns ganska skönt faktiskt, har vart full rulle på mig och Novalie ett tag nu!
Så imorgon tar vi dagen som den kommer och vi gör det vi känner för att göra!
En massa mys ska det bli iaf och ligga kvar i sängen en extra stund imorgon =)



En gammal bild på mig och Novalie ♥


Måste bara tilläga till mitt tidigare inlägg!
Att jag tycker att en bra mamma är en mamma som är redo för att skaffa barn!
Och som gör allt som krävs för att barnet ska må bra!
Slut diskuterat ; )




Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej Gumman..



Jag ska åka till Ikea idag ifall inte min syster är för bakis annars kan vi träffas =)

Ska ringa henne runt 11-12 och kolla så kan jag messa dig..



KRAM

2009-04-10 @ 06:38:08
URL: http://enlitenbebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0