mördarbacken!

Puh, känner mig helt slut!

Idag har Sussie och theo vart här.
Vi fikade lite först och sen tog vi en låååååååååååååååååååååååång promenad.
Efter att vi hade gått runt myrsjön så pratade jag med Veronika i telefon,
hon var nere hos Therese och fikade, så jag ooch Sussie bestämde oss för att gå förbi och säga hej.
Fy fan säger jag bara, vilken jävla backe det var ner till henne.
Och vi ska inte ens tala om när man fick gå upp för den HA HA, vi kunde knappt andas.
Jag trodde Sussie skulle tuppa av hahaha... Men men, nu känner man sig hörtig iaf och nöjd att man vart på promenad.
Vi gick iaf hemifrån mig kvart i 12 och jag var hemma igen kvart i 2. Så 2 timmar tog det.

jag mötte iaf Novalies farmor och båda fastrarna nere i centrum, sen gick vi hem till miig och fikade.
Sen kom en gammal vän till mig också hit, Zandra!
Det var kul med lite besök.

Nu ligger Novalie och sover i våran säng, hon var helt slut.
Och jag sitter här i köket och håller på och gör korvsoppa och bloggar ; )
Och en kaffe på det såklart...

Idag har jag börjat med Naturdiet till frukost, päronsmak, fyyy så äckligt den smakar.
Men något måste jag ju ha i magen eftersom jag inte äter frukost.

ne nu ska ni få se lite bilder ; )


  
 
HA HA den där backen tog kål på oss, speciellt Sussie  HA HA


Kamera krig haha....

hehe, dom där va jag rädd för, så jag sprang förbi dom med barnvagnen!!!

 
Trötta Sussie                                                 Novalie ♥

Gladis Killen ; )


Nu lite foton från besöket av släkt och Zandra =)

 
Faster Malin, Zandra, Novalie, Farmor Pia =)


Ne nu ska jag passa på och läsa lite bloggar !!!

Kommentarer
Postat av: Caroline.

Hurtbullar! Vad stor Theo såg ut där i vagnen : )

2009-04-06 @ 17:59:15
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: veronika

haha ni tog verkligen bildbevis också =D

Trevligt att ni kom förbi!

2009-04-06 @ 19:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0