mjukiskläder

Nu är jag helt klar,
sitter här och väntar på att Novalie ska vakna så jag kan börja röra på mig mot Semlis!

Idag känner jag att det verkligen är en mys dag.
Har mjukiskläder på mig och det är riktigt skönt!

Nu är det bara 2 dagar kvar till dopet.
Känns jätte pirrigt men det kommer ju att gå bra =)

Lite bilder nu:

Min älskade glada tjej bak i bilen =)
Jag Älskar Dig Novalie!

Usch det är ju riktigt kallt ute idag,
blir vinterjacka när jag ska ut!

Ska bli kul och se hur Novalie är idag på föräldragruppen,
sist vi var där i februari så var hon ju jätte rätt när andra barn lät.
Men det har hon inte varit sen vi börjat umgås med Sussie och theo!
Hoppas hon tycker det är skoj idag iaf =)

Mer update senare

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kommer gå jätte bra på dopet, min sessas dop var den finaste dagen i mitt liv :) Underbart! Ha en fin dag, kram Jenny

2009-04-16 @ 11:10:58
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0