mamma ska shoppa

Nu är alla vakna här hemma.
Mamma och lillebror kom igår och överraska oss =)

Patrik spelar datorn,
jani leker med Novalie
Mamma går runt som ett ufo
och jag bloggar ; )

Snart ska vi åka till forum, för mamma vart förälskad i en tröja som jag köpt på New Yorker.
Så nu vill hon också ha en sån, så vi ska dit och shoppa lite.

Vid 1 tiden ska vi till ektorps hemmet och vara med farmor pia och sen åka hem till henne o fika lite.
och sen vidare till karro och kenta och grilla.
Mamma kommer nog och hämtar oss lite senare i eftermiddag.

Nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe sen ska vi röra på oss =)...

Kommentarer
Postat av: Jacque

hej hej! det var så länge sen jag tittade in här, ville bara kolla läget.. är allt bra? här är det helt ok, det börjar bli varmanre om dagarna nu, ca 28 plus idag, inte helt fel, men självklart längtar man hem. jag har varit här i snart 4 månader men jag kommer hem på semester i juni :D jag tittade på bilderna på din dotter, så sööt hon är, lik sin mamma ;) hehe, går allt bra? mycket blöjbyten och sömnlösa nätter? hehe underbart, jag längtar :D får dock dröga något år.. puss och kram Jacque

2009-04-25 @ 17:40:22
URL: http://jacque.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0