lång promenad!

Idag har vi verkligen vart iväg hela dagen!
Gick upp vid 10 över 8 imorse, tog en dusch coh så.
Sen bar det av mot fiskis, fastinnan det så gick vi förbi BVC och fick en flaska D-Droppar
Så nej jag behövde inte köpa, hade missförstått dom =)

Väl i fiskis så gick vi först hem till Patriks syster Emely och drack lite kaffe.
Efter ca 2 timmar gick vi hem till hans mamma och var där.
Sen så gick jag och Emely först förbi Rebecca och Lottis och fikade lite,
för att sedan gå hem till Karro och hälsa på henne och Michaela!
Kul och se er igen tjejor ; )

Sen vart det tillbaka till Pia för att äta en god middag!
Det vart ris med kycklinggryta i kokosmjölk - gryyyymt gott!

Tog kvart i 6 bussen hem och var hemma strax efter kvart över 6.
Badade Novalie och gjorde iordning kvällsflaskan till henne.
Pratade även med veronika i telefon och hon frågade om jag ville med på en kvällspromenad!
Svarade faktiskt JA denna gång så hon vart lite shockad haha.
Vi tog rundan runt myrsjön och sen runt hela Östra Orminge.
Toch ca 1 timme, riktigt skönt att få träffa sin bästis igen.
Kollade runt lite på alla hus också, är så himla sugen på att köpa hus.
Ska sätta mig snart och kolla runt lite på hus och radhus i nacka!

Imorgon blir et en hel dag med bästisen Veronika.
Vid 10 tiden åker vi till Tyresö för att köpa grejer som Veronika behöver till min mormors hår.
Hon ska fixa min mormors hår imorgon vid 15 tiden.
Men iaf, efter det blir det lunch tillsammans och bara umgås!
Ska bli trevligt, så därför ska jag lägga mig direkt efter DHW ikväll,
men det e ju dubbelavsnitt, men jag e nog pigg imrogon ändå ; )

Ne nu tänkte jag at igen lite bloggläsning och sen kolla på hus.
Men först lite bilder från idag!
Orkar inte fixa dom idag, så dom kommer bara upp som dom är ; )


Världens bästa famor och novalie


Faster malin matar Novalie!


Söta Malin & Novalie igen =)
 
Novalie hoppar i hoppgungan!
Kolla hur hon håller på med sina fötter, så söt hehe
Lite dålig bild, filmar med min mobil!

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jätte kul att se dig också juu:-)

Ja, men som jag sa vännen, säg till när du e klar med hela cirkusen bara så blir vi bättre på det där med att ses:-)

Pusssss

2009-04-15 @ 10:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0