kaffe morsan skriver...

Lite blogg nu när vi är hemkomna=)

Det gick jätte bra på föräldragruppen!
Vi var tre stycken föräldrar där med våra barn, inte så många men men.
Novalie pratade och skällde på alla under hela tiden vi var där, vi alla satt och skrattade åt henne!
Så himlans söt!

Fick jätte god lunch hemma hos Ronja förresten, tackar tackar =)
Efter Ronja så gick jag snabbt förbi macken, tog äntligen tag i det för att pumpa upp hjulen på vagnen!
Men det är ju såklart, när jag väl tar tag i saker så ska det alltid vara nå fel, Jo deras "pump" var trasig så det sket sig!
jag gick istället till Familjetorget och kollade på min blivande finaste barnvagn =) Gud va jag längtar tills vi köper den.
Sen gick vi iaf till föräldragruppen!

Nu sitter jag och Novalie här i köket, hon leker och jag dricker kaffe!
Ska börja med middagen snart. Kyckling med Tikka Masala Sås, grymt gott är det!


Imorgon kommer Parasiterna hem till mig och dricker upp mitt kaffe.
Therese sat att dom ksulle komma runt 10 tiden så det blir ingen sovmorgon imorgon inte.
Men det är skönt att vi ska sitta här och fika för då kan iaf Novalie få sova ut och leka med sina saker.
Jag kanske ska göra så som Therese sa, sprida ut novalie leksaker lite överallt hemma hos folk så hon har lite och leka med hehe. Men jag har ju alltid någon leksak med migi i vagnen!


ne nu blir det lite bloggläsning och sen middagslagning!


Ronja & Novalie hemma hos Ronja


Novalie ligger på Ronjas matta


Therese vill inte vara med på kort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0