jobbig natt

Gick och la mig rätt skapligt igår för att vara pigg idag.
Kröp ner strax efter 22 men kunde inte somna först klockan var runt halv 1 på natten.
Låg och tänkte en massa och kollade på Novalie när hon sov så fint.

Gick upp strax efter 07:00 tiden och gjorde lite mat till Novalie.
Sen bryggde jag kaffe till mig, så nu sitter man här!

Ringe iaf till SÖS för att fråga om hur lång tid det kan ta,
men hon sa att dom inte hade fått remissen ännu men att jag skulle återkomma någon gång under nästa vecka,
så vi kunde planera in en dag för ultraljudet!
Hon var riktigt trevlig och berättade lite om blåsljud i hjärtat.
Känner mig lite lugnare men jag vill verkligen ha det här överstökat nu...

Skulle egentligen åka till Miretta idag med Nadia och Sussie men vet inte hur jag känner inför det.
Vi får se hur denna dag slutar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0