jag saknar mina vänner

Igår kväll låg jag och funderade en stund innan jag somnade.
Och dom som va mig nära förut finns typ inte nu!

Efter att jag fick Novalie så har jag knappt nån kontakt med dom längre.
På söndag kommer ex Miretta hit och det var huuuuur länge sen som helst vi träffades!
Saknar henne grymt mycket och alla grejer vi gjort.
Förut så kunde jag bara hoppa på tunnelbanan till Hässelby Strand, käka en kebab rulle med Mirre
och sen åka hem igen, men nu är det inge sånt längre. SAKNAR!

Men visst, jag ska inte klaga, har ju träffat en massa nya underbara människor med barn!
Som jag umgås med ofta, men som Miretta ex hon är som en syster till mig och vet nästan allt om mig!
Jag kan dela det mesta med henne utan att behöva fundera på om det kommer att komma ut eller inte.
Ingen tjaffs eller nått blir det!

Aja nu har jag fått tycka synd om mig en liten stund iaf ; )


Miretta om du läser detta så älskar jag dig gumman!
Ses imorgon... Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0